
Op 20 november was de fotoshoot gepland voor de rebranding van ons merk. Eigenlijk hadden we in eerste instantie nog niet echt een idee wat we dan precies op de foto gingen zetten. Natuurlijk hadden we samen met de Embassy of Brands® een plan gemaakt. We moesten de producten goed in beeld brengen. Met dit idee gingen wij deze dag in. Maar, aan het begin van de dag kregen we een presentatie van Remco Schut, de eigenaar van de Embassy. Hier werd duidelijk wat we precies gingen doen. De rebranding werd van begin tot eind nog eens doorgenomen voor iedereen. Daardoor begrepen we al een stuk beter wat precies de plannen waren. Vanaf dit moment zat iedereen er lekker in. We werkten samen met een groep jonge gasten en deze samenwerking verliep enorm soepel.
Het was allemaal lekker vrijblijvend, informeel en dat zorgde voor een goede sfeer. Het was natuurlijk wel van belang om de juiste zaken op beeld te zetten. Aan het begin van de dag waren dit al onze producten. Deze werden vanuit alle hoeken en standen gefotografeerd door cameraman Rik Vogelaars. Daarna zijn we aan de slag gegaan met droneshots van het pand. Nadat al onze materiële bezittingen op de foto waren gezet, was het belangrijkste materiaal aan de beurt. Namelijk; onze werknemers. Hoewel niet iedereen even graag voor de camera staat, heeft de Embassy of Brands® ons allemaal van onze beste kant kunnen fotograferen. Doordat de sfeer zo ongedwongen was, voelde wij ons allemaal enorm op ons gemak. Het resultaat mag er zeker zijn. Een leuke dag met een mooie uitkomst.