De nieuwe generatie,
een betrouwbare toekomst.

De nieuwe generatie

een betrouwbare toekomst

De nieuwe generatie maakt gebruik van zaken die de oudere generatie misschien over het hoofd zien. Zo zagen Joost en Tim direct het nut van een nieuwe glans over het merk Dakned. “Alleen al dat de kleuren wat feller zijn gemaakt brengt al een positiever verschil in hoe iemand een merk tot zich neemt”, zo zei Tim. De rebranding zag hij als belangrijk onderdeel om concurrenten voor te blijven. “Wij zijn de beste vakgroothandel in onze bedrijfstak, daar ben ik van overtuigd”, werd Joost geciteerd. Deze jongens hebben hart voor de zaak en zijn niet bang om verder te kijken.

Tim werkt op dit moment op verkoop buitendienst en voornamelijk in Rotterdam. Hij is intern opgeleid om expert te zijn over alles wat Dakned aanbiedt. Hij is de nieuwste expert, en zeker ook de jongste. Joost werkt het meest in ’s-Hertogenbosch op verkoop binnendienst. Het kan zomaar zijn dat je hem aan de lijn hebt gehad met jouw vragen over het platte dak. Deze twee talenten zijn verschillend van elkaar, maar dragen dezelfde passie voor hun merk. Wij zijn trots dat zij hier zijn. Trots dat zij ons verder helpen. Trots dat Dakned zich ontwikkelt. Ook voor de nieuwe generatie.