"Het werd tijd om onze Golden Circle eens goed te definiëren."
Voor onze nieuwe website hebben we hard gewerkt samen met een club creatievelingen. Samen met de Embassy of Brands® hebben we het merk Dakned een nieuw gevoel kunnen geven. Een nieuw gevoel, zodat wij weer beter voor jou klaar kunnen staan. Wij kwamen bij deze ‘branding club’ terecht doordat we een nieuwe advertentie wilden ontwikkelen. Gewoon, een advertentie, om ervoor te zorgen dat jullie ons weer een stukje beter konden zien. Wat we niet hadden verwacht, is dat we een paar maanden later bijna alles vernieuwd hebben. We zijn gaan nadenken over onze website, ons logo, onze kleuren en onze manier van adverteren. Door samen dit traject te doorlopen zijn we tot grotere hoogtes gekomen.
Onze website straalt nu nog meer ‘Dakned’ uit als dat deze ooit gedaan heeft. We kunnen nu met nog meer trots vertellen dat wij jullie vakgroothandel zijn voor het platte dak. Onze kleuren zijn aangescherpt en komen nu nog vaker terug in alle uitingen. Daar bovenop gaan we meer en beter gebruik maken van social media. ‘Dakned’ komt straks overal terug. Dit is natuurlijk fijn voor jullie, onze klanten, maar ook voor ons. Wij voelen nu nog meer passie bij ons merk, gewoon omdat we dit nu beter met jullie kunnen delen. Jullie weten nu precies wie wij zijn en welke van onze mensen voor jullie klaarstaan. Zo weten wij hopelijk straks ook beter wie jullie zijn. Wij kunnen helpen. Wij kunnen meepraten. Wij kunnen leveren. Want Dakned levert. Altijd.